منتدى البابا كيـــــــــــــــــــــ شفيــــــع عــــــــمري ـــــــــــــرلس يرحب بكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى البابا كيـــــــــــــــــــــ شفيــــــع عــــــــمري ـــــــــــــرلس يرحب بكم

راهــب غلـبان

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

بصراحة انا جاية اهدى النفوس!!!

كاتب الموضوعرسالة
يوستينا

يوستينا

بصراحة انا جاية اهدى النفوس!!! Empty
مُساهمةموضوع: بصراحة انا جاية اهدى النفوس!!!   بصراحة انا جاية اهدى النفوس!!! Icon_minitimeالأربعاء يونيو 03, 2009 8:09 am

بصوا انا قلت نقسم الشباب كفريق والبنات كفريق تانى فريق الشباب عايزة منة يقول اية اكتر الحاجات اللى بيحبها فى البنت واية اكتر الحاجات اللى مش بيحبها فيها اما الفريق التانى وهو فريق البنات يقول راية فى اراء الشباب ويقول بردة اية اكتر حاجة بيحبوها واية اكتر حاجة مش بيحبوها فى الشباب بس انا عايزة اوضح ان الصفات اللى هنقولها مش بنعمم بيها الشباب او البنات ولكن الاغلبية منهم يلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااا انا عايزة اشوف دم ههههههههههه

بصراحة انا جاية اهدى النفوس!!!
صفحة 1 من اصل 1